Do 2016. godine, u procesu privatizacije, od 43 medija koji su imali programe na jezicima nacionalnih manjina, a čiji osnivatelji su bile lokalne samouprave, skoro trećina, (14 medija) je ugašena. Ostalih 29 koji su opstali poslije privatizacije, postoje i danas. Sajt „Komšijske novosti“ (www.komsijskenovosti.rs) istraživao je promjene u ovim medijima poslije privatizacije. Predmet istraživanja bile su šest radio stanica – Novi radio Petrovec iz Bačkog Petrovca, Radio Regije, Bačka Topola, Radio Bela Crkva, Radio Bačka iz Bača, Radio Medveđa i Radio Subotica, tri informativna centra – Q media iz Kule, IC Odžaci i Sandžačka TV mreža iz Tutina, pet televizija – TV Pirot, KCN TV Jagodina, TV Vranje, Novosadska TV i Niška televizija, dva nedjeljnika – Nedeljne novine, Bačka Palanka, Reč naroda, Požarevac i 13 medijskih kuća - RTV OK Kovačica, RTV Stara Pazova, RTV Novi Pazar, RTV Bujanovac, Radio televizija Preševo, RTV Trstenik, Kopernikus RTV Raška, Kopernikus RTV Šid, RTV Caribrod, Rado televizija Kruševac, RTV Pančevo, RTV Inđija i RTV Bor.  
U skoro polovini istraživanih medija, u 15, programi na jezicima manjina postoje u istom opsegu, kao i poslije privatizacije. U pet (Radio Bačka, RTV Trstenik, RT Preševo, Kopernikus RTV Šid, TV Pirot) došlo je do smanjenja opsega programa. Nasuprot njima, u nedjeljniku Reč naroda, Novosadskoj televiziji i KCN Raška povećan je opseg programa na jezicima manjina. U tri medija programi na jezicima manjina su ukinuti. RTV Bor i Informativni centar Odžaci su privatizirani prijenosom besplatnih akcija na zaposlene, pa nisu bili u obvezi  zadržati programe na jezicima manjina, a u Niškoj televiziji ova vrsta programa bila je podržana projektima Ministarstva kulture, pa kada su projekti okončani, programi su ukinuti.    

U Radio Subotici je potpuno promijenjena programska shema, pa se smjenjuju prilozi na različitim jezicima tijekom trajanja programa. 
U promatranim medijima program se emitira na 12 jezika. Nešto više od polovice, 15 medija ima program na jednom manjinskom jeziku, tri emitiraju sadržaje na dva jezika, po tri medija imaju programe na tri i četiri jezika. Opseg programa koji se emitira je dosta neujednačen - od onih koji imaju jednosatne programe mjesečno, do medija koji imaju cjelodnevne programe na jezicima manjina.  
Od 29 promatranih, 20 medija je u privatnom vlasništvu, a u šest su vlasnici zaposleni kojima su dodijeljene besplatne akcije. Istraživanje je pokazalo da, unatoč tomu što je privatizacija odavno trebalo biti okončana, u Radio Preševu i RTV OK iz Kovačice akcije nisu prenijete na zaposlene. Također, u Nedeljnim novinama iz Bačke Palanke privatizacija je raskinuta, a kako  nitko od zaposlenih nije imao prava na besplatne akcije, medij je pod okriljem Ministarstva gospodarstva, sa državnim zastupnikom kapitala. 

Tijekom privatizacije došlo je i do koncentracije kapitala. Tri vlasnika posjeduju devet promatranih medija - Radoica Milosavljević četiri (RTV Caribrod, RT Kruševac, TV Pirot i RTV Pančevo), Kopernikus Cable Network tri 
(TV Jagodina, TV Raška i RTV Šid), a Zoran Veličković je većinski vlasnik dva medija (RTV Vranje i RTV Bujanovac). 

U teškoj materijalnoj situaciji u kojoj se nalaze lokalni mediji, programsko sufinanciranje medijskih sadržaja za većinu medija je značajan izvor prihoda. Svi promatrani mediji dobijali su sredstva za projekte, kako na natječajima Pokrajnskog sekretarijata za kulturu, javno informiranje i odnose sa vjerskim zajednicama i Ministarstva kulture i informiranja, za medijske sadržaje  na jezicima manjina, tako i na općinskim natječajima za sufinanciranje medijskih sadržaja. Iznos tih sredstava bio je dosta raznolik. Pojedini mediji u nekoj od promatranih godina nisu dobivali sredstva za projektno sufinanciranje (Sandžačka TV mreža 2017, RTV Preševo 2016. i 2018. godine i Radio Subotica 2016. godine), dok je na primjer RTV Pančevo 2016. godine dobila 27.925.000 dinara za medijske projekte. Podaci do kojih smo došli pokazuju da je broj zaposlenih u promatranim medijima uglavnom isti kao i poslije privatizacije. Veliki odlazak zaposlenih dešavao se prije privatizacije, kada je veliki broj medijskih radnika uzimao otpremnine. Poslije privatizacije bilježeni su slučajevi odlaska u penziju, ili novog zapošljavanja, ali po jednog ili dva zaposlena. 
Cjelokupna promatrana situacija može se ocijeniti kao stagnacija - i opseg programa i broj zaposlenih su slični kao poslije privatizacije. I mediji koji imaju sajtove, rijetko na njima objavljuju sadržaje na jezicima manjina, ponegdje se mogu naći emisije na You Tube kanalima, a društvene mreže se nedovoljno koriste za promoviranje sadržaja na manjinskim jezicima. S obzirom na to da su u pitanju uglavnom pogranični mediji, rijetki su i primjeri suradnje sa medijima iz država preko granice, što bi doprinijelo raznovrsnosti ovih programa. I suradnja sa Nacionalnim savjetima nacionalnih manjina je različita od slučaja do slučaja – od dobre suradnje do nepostojanja kontakata. Rijetki su primjeri i suradnje sa nevladinim organizacijma koje se bave problemima manjina. 

Ipak, temeljni problem ovih, kao i većine lokalnih medija u Srbiji je loša financijska situacija, što dovodi do odlaska stručnih ljudi iz medija, nedostatak novog zapošljavanja, kao i neulaganje u tehničku opremu.    

